Bloggutseende

Jag läser en hel del andra bloggar och de är ju så fina i sin design. Min däremot är ju ganska så tråkigt. Men jag vet INGENTING om hur man fixar sådant. Är det svårt? Kan en sån som jag fixa det själv
Finns det ngn vänlig själ som har några tips om hur man kan förbättra sin bloggdesign?
Har haft en  lugn å skön söndagsmorgon i soffan med Lillen och Sex and The City2 medans pappan i huset har återhämtat sig från nattens bravader. Det blir nog en lugn söndag idag, ska kanske på fotboll, sen ska jag nog baka något. Ska lägga upp ett recept på en supergod och superenkel kaka sen. Så ska försöka ta några kort på den isåf :)
Åh är så himla sugen på räkor, gott bröd, aioli ett glas gott vitt vin! Har en påse i frysen men ska vänta tills jag kan ta mig ett glas vin... Åhhhh!!!!

Kommentarer:

1 Elin Gabriella - Mops, chihuahua och bebis i magen:

skriven

Det är svårt tycker jag, även om jag tycker att det är kul samtidigt ;) Jag går in på www.designadinblogg.se och tar hjälp!



Kram

2 Neha:

skriven

Räkor är såå gott:D

Kommentera här: