Ju-Jutsu

Ikväll så var jag på Jutsuträning, det va ett tag sen. Ja om man inte räknar lägret då! Men jag har inte tränat jutsu regelbundet på två år. Det var iaf roligt och på söndagar är det bara en timmes träning vilket kan vara bra såhär i början. Känner av magen lite grann men det är ju inte så konstigt. Skönt att få röra på sig iaf! Ska försöka vara med en eller två gånger i veckan, finns ju tre dagar att välja på så ngn lär ju passa.
När jag kom hem så gjorde Filip iordning räkmackor! Riktiga lyxmackor.. Det var riktigt gött :D Såna kan han få göra varje kväll om han vill! Nu ska vi nog se på Hur många lingon finns det i Världen?
Sen vill jag bara säga till alla människor därute! Var glad för det ni har. Även om det ibland känns tungt, man har ont nånstans, lite pengar eller vad det nu kan vara. Man är inte ensam om saker å ting här i världen!
Jag är väldigt glad och tacksam för alla mina nära å kära som finns runtomkring mig! Speciellt min älskade sambo, son & hund. Dom gör mitt liv en aning gladare, enklarare, tryggare ja dom är mitt liv!!
En gammal bild på mig och Darling :)

Kommentarer:

1 Rebecka:

skriven

Hehe, en nätt liten tripp till Dalarna! ;)

Men det skulle va kul att ses, både träffa Troya, kanske Laban och LEON förstås! :)

såg att du skrev tidigare om någon hade erfarenhet av bärsele/sjal.. Vi har en Babybjörn Active sele som har funnkat super. Använder den fortfarande, även om han börjar bli lite tung nu.. Det känns allt lite i ryggen nu efter en långpromenad.. Men ett tips om du letar.. Kolla begagnatmarknaden på dem, de är rätt dyra nya. :)

2 Elin Gabriella - Mops, chihuahua och bebis i magen:

skriven

Tack fina Du :)



Och gissa om jag blev sugen på räkmacka nu!? ;) hihi



Kram!

3 Frida:

skriven

Förstår att du är lite rädd inför att göra sit-ups, det blev jag också när det började värka :S Men ett tips, skippa situpsen och kör plankan ist! Jag undviker situps för jag har hört att det inte är så bra efter en graviditet.



Åh tack :) Kul med lite olika stakar sådär! Du hade också hittat lite fynd igen såg jag, kul!

Kommentera här: