Mer gamla prylar

Idag har jag köpt mer gamla prylar... Åh jag är typ besatt av att handla på loppis, auktion, second hand... Det är ju så himla roligt!! Idag blev det ganska många bra fynd, ska visa bilder.
Idag så har jag haft en liten pysseldag och nu börjar vardagsrummet äntligen ta form och med lite av mina nya fynd blev det ännu bättre :)
Det blev inge träning idag, tyvärr.. Det är Jutsuträning imorn så det ska jag försöka åka på. Ska ju till Borlänge med Madde men tror inte vi är borta ända tills kvällen, fast man vet ju aldrig heller! Sen måste någon passa lillen om jag ska dit för Filip jobbar kväll. Får höra med Farmor om hon kan ta honom, annars kan jag kanske ta med honom också.
Ser framemot Shoppingen imorn, ska inhandla lite kläder till Lillen, kolla efter någon matta att ha i vardagsrummet, en spegel till hallen och lite annat smått och gott :)
Jag är så dum, sist eller ja första gången jag skulle söka föräldrapenning så trodde jag att jag sökte från 20 Juli - 20 Augusti men jag glömde ändra månad så jag sökte från 20 Juli - 20 Juli!!!ÅHH! Så jag fick några hundralappar förra veckan... När jag märkte felet häromdagen så fick jag ju lov göra om det typ. Så nu får jag väl vänta nästan hur länge som helst innan jag får några pengar, men men det kommer ju iaf, som tur är.
Idag har jag postat Dopkorten, skönt... Sen åkte jag till Amanda med deras kort och jag blev kvar där en liten stund. Åh va söt hon är lilla Elvira, hon har blivit så stor.. Kröp runt och försökte sno Lillens napp hela tiden, hihi!
Nu ikväll har Rud och Ozzy varit här och vi har sett på film och grejat. Har äntligen fått upp gardiner i hallen uppe, det va på tiden!
Nu har båda mina killar somnat i fåtöljen så jag ska väl gå å natta dom :)
Denna inhandlades idag, dock vet jag inte om jag ska måla om den eller inte? Va tycker ni? Ska den va som den är eller vit, svart, grå??
Dålig bild men här är mina fina kista :)
Denna fick också bli med hem idag.
Sen köpte jag en superfin gammal sockerkaksform och flera olika fina glasflaskor, ska ta kort på dom också och visa :)
Skönaste stilen har Ozzy iaf :)
Såhär ville Lillen ligga häromdagen, Myyss :)

Kommentarer:

1 Frida:

skriven

2 Frida:

skriven

Nej min lillkille är inte så liten längre minsann :) Så mysig bild på er! Njut så länge han vill ligga sådär, det gör inte Liam längre :( Nu ska han se på allt hihi!



Ja ngt pass borde pass-a ;)Kul med step å body pump å så! Kände inget i magen förrän jag började köra mage efter 3 månader typ, då började det värka så jag tog det lugnt ett tag och nu känner jag ingenting! Hur går det för dig med snittet?

Kommentera här: