torr i munnen...

Ja det är jag just nu, har snart knåpat ihop alla  dopkort. De flesta ligger nu i kuvert och imorn ska jag köpa frimärken för att sedan läggas på lådan. Skönt faktiskt. Det blev ju några stycken. Jag har gjort 20 kort men det blir nog inte riktigt 20 utskick tror jag..
Idag har vi städat på övervåningen och grejat lite i vardagsrummet. Det är inte klart än men det börjar bli ordning på det iaf. Imorgon ska jag fixa några tavlor som ska upp därinne.
Jag & Filip åkte till gatuköket och käkade lunch idag, det var riktigt gött :) skönt att slippa laga mat ibland faktiskt.
När Filip drog iväg på jobb åkte jag till Ann-Sofie, lånade hennes skrivare, fikade och pratade lite, det var trevligt! Sen gick vi och kollade på Loke när han lirade fotboll, roligt och se smågrabbarna spela. Dock gick det inte så bra för dom men det är väl bara att ta nya tag till nästa match!
Nu på kvällen så har jag varit väldigt effektiv. Först badade Leon sen Troya och sen fick även jag en dusch, härligt! Troya hatar verkligen att duscha.. Men det var så länge sen hon gjorde det sen har hon fått en massa bett på bröstet eller vad man ska säga så jag ville göra rent det och sen smörja in dom lite. Hon tycker faktiskt om att bli ompysslad, det är det bästa hon vet, dock inte dusha då men allt annat. Hon ligger bara och njuter.
Har faktiskt mycket att se framemot den här veckan.
Onsdag: Förmodligen gymmet eller terränglöpning
Torsdag: Borlänge med Madde för lite shopping, kul kul :)
Fredag: Då kommer L8 och Louise. Det ska bli så kul att dom kommer och Louise har jag inte sett sen jag vet inte. Så det ska bli roligt att träffa henne igen :) Förmodligen kommer Sven med dom också. Sven är en Jack Russel Terrier som Troya gillar att leka med :)
Det blir nog en del skoj under helgen också, så vi har en förhoppningsvis bra vecka framför oss.
Leon somnade för en halvtimme sen ungefär, hoppas han sover lika bra som han gjort de senaste nätterna. Vaknar vid 6-7 ungefär och vill ha mat sen somnar han om till typ 9. Så det är skönt, hoppas det är en rutin att räkna med.
Så nu ska jag borsta lite tänder och hoppa i sängen!!

Kommentarer:

1 Frida:

skriven

Nej han är kanske inte det, blev lite orolig för jag trodde att de var tvungna att ta den för vällingen sen, men det gick lika bra att mata med gröt sa de på BVC, men smidigare med välling ändå;)



Ja det ska bli skönt att komma igång igen! Får dock passa in med amningen å sådär dock, är mest sugen på pass men i gymet kan man vara när man vill å så iaf:)

Kommentera här: