Träning

Jag älskar att träna. Det är så skönt att äntligen få komma igång lite igen. HAr fått en del kommentarer angående träningen, både positivt och negativt. Att jag skriver om träningen är ju för att det hör till vardagen, men jag vill ABSOLUT inte vara präktig eller "duktig". Alla har ju olika utgångspositioner när det gäller träning. Jag har alltid tränat. Väldigt olika mycket men jag har nog alltid sett till att röra på mig. När jag gick på gymnasiet tränade jag mellan 20-25 timmar i veckan, det är MYCKET! Men då var jag helt knäpp, jag var helt uppslukad av träning, hade inge bättre för mig tror jag. Jag valde till träning på skolan också... Det gick så långt att jag blev "avstängd" från gympahallen! Fick inte vara med för idrottslärarna, det var då jag började få ont i mina benhinnor. Det jag vill säga med detta är att alla har olika förusättningar och man kan inte jämföra sig med någon annan.
Jag mår iaf både fysiskt och psykiskt bättre när jag kan och får träna. Just nu har jag en fruktansvärd träningsvärk. Har fortfarande värk sen Jutsun i söndags och sen var jag på gymmet och svettades som en tok igår. Men men det är skönt ont :) Nu ska jag mysa lite med min stora kille innan han åker på jobb....

Kommentarer:

1 Jessica Koivu:

skriven

Man blir ju så inspirerad att röra på sig när man ser nån anna göra det. Specielt när man är nybliven mamma oxå=) Skit bra ifall man tappar inspirationen. Det är väll tävlingsinstinkten skulle jag tro=) Jäkla skit att mina fötter och ben är beordrade vila nu=( Keep up the good work!

2 Maria - med bebis i magen ☆:

skriven

åh vilken mysig bild!

jo fast det är ju det jag menar förstås :) att han ska komma där i vecka 39 ungefär :) och att man slipper gå över tiden. tills dess får han gärna ha det mysigt i magen.



ja det är graviditetspenning jag syftar på, som havandeskapspenning heter nuförtiden. jag har ansökt om det men tror jag ansökte försent, så får se om de svarar och om jag blir beviljad. annars blir det nog sjukskrivning på deltid om några veckor

Kommentera här: