cykel

Jag har alltid tyckt om att cykla, man kommer liksom så långt på så kort tid å utan att bli helt slut :) iaf så blev min cykel stulen förra våren. Skit tråkigt då jag ofta använde cykeln både i vardagen men också som träning. Men men så kan det gå. Nu äntligen har jag en cykel igen! Filip ropade in den på auktion åt mig innan jag blev inlagd. Dock skiljer den sig ganska mkt mot den som blev stulen :) det var en mtb med massa växlar, dampning både fram å bak å denna är en gammal brage å har ingen växel är rostig och med fotbroms. Men jag tycker att den är jätte fin, ska lägga upp en bild på den sen. Iaf så va jag hos barnmorskan idag för koll av mitt blodtryck, vilket börjar bli bättre iaf men måste äta medicin ett tag till. Då frågade jag vad jag fick göra och om jag fick cykla å det fick jag, så länge som det kändes bra :) åh va glad jag blev :) så efter att Leon fick mat nu på kvällskvisten tog jag en premiärtur med min fina cykel :) det blev en tur på nästan 7km, det va verkligen skönt! Dock får jag nog lida för det imorn, haha! Men det känns så underbart att kunna röra sig igen utan att få ont överallt :) Vi var också å vägde var goding å nu väger han drygt 2,8 å har växt 4cm sen han föddes :) det känns så skönt att veta att han växer å får i sig mat som han ska :) nu ska jag snart krypa ner i sängen å mysa med min stora kille ;) sov gott mina vänner :)

Kommentarer:

1 Rebecka:

skriven

Axel vägde 3800 g och var 53 cm lång om jag minns rätt. :) Lite större än Leon, hehe.. Och storleken har ju hållit i sig med, han är stor fortfarande... :)

Visst är det skönt att komma igång lite igen efter graviditeten! :)

Kommentera här: