En vecka

Det blir dåligt med uppdatering här på bloggen nu men det har varit LITE andra saker som har tagit upp min tid.
Idag blir vår älskade son en hel vecka! Vi är fortfarande kvar på neonatalavd. men har kanske inte allt för långt till iaf en permission. Det känns skönt. Bara Lillen är lite mer alert när det är matdags så står det inte på. Känns helt sjukt att det redan har gått en vecka sedan.. Veckan som gått har varit mycket känslosam, de som känner mig vet att jag är ganska känslosam av mig men det har varit extremt. Både glädje å tårar :) Ska försöka uppdatera lite mer iaf, men som sagt jag har haft fullt upp med mig själv och min familj och det är det viktigaste!
Idag tar min lillebror studenten och det tycker jag faktiskt är tråkigt att behöva missa men men man kan inte var överallt! Dte är exakt 6år sen jag och Filip tog studenten idag och vilken dag det var! Strålande sol, mycket känslor och mycket annat. Lite som dagen idag.
Idag får vi besök från några av Filips syskon med familjer. De ska hit och uppvkata Gustaf som tar studenten och samtidigt passa på att säga hej till oss, roligt!
Tack till alla som gratulerat, hälsat och för allt stöd vi har fått. Idag får Madde & Paulina ett särskilt Tack, Madde var hem till oss igår å klippte vår gräsmatta. Paulina var hit då hennes tvillingar skulle vägas med en bilbarnstol som vi får låna tills vi kommer hem!
TACK!

Kommentarer:

1 Sofie:

skriven

Grattis till lillen :)

2 mormor:

skriven

Hej Malin! Visst saknade vi är igår,men vi är alla glada at du mår bettre,Leon blir säkert lika matglad som sina föreldrar ska du se.Vi hadde en jette trevlig dag igår på Mellanvägen.Martin var nöjd och glad.Ha det så gött,kramar från mormor//

Kommentera här: