Hem??

Nu har jag inte varit hemma på nästan 2 veckor. Å jag saknar mitt hem så sjukt mycket. Skulle vara så skönt att få komma hem. Under dessa 2 veckor har jag gått från gravid till sjuk till mamma :) Det är ganska otroligt va det har hänt mycket. Ja det är mycket som ska bearbetas innan man förstår allt som har hänt faktiskt... När jag tänker på hemkomsten så är det med skräckblandad förtjusning. Man kommer ju fundera och tänka en massa, går han upp som han ska, äter han nog och massa annat.. Men hursomhelst så kommer det var underbart när vi väl får komma hem!
Det är iaf underbart med bebis, å han växer å äter bra. Han är fortfarande liten om man jämför med en bebis som är född i rätt tid! Han är en riktig goding och vi har fått känna på hur det är att sova dåligt på natten. Men det känns ändå bra på nå vis för det är ju så det är att va småbarnsförälder.
Igår va en lååång dag. Så bestämde vi att vi skulle ta en tur med vagnen så vi fick lite frisk luft. Jaha då öppnar sig hela himmlen och det blir världens åskväder. Så det vara bara att stanna inne. Vi tog ett varv inne på sjukhuset istället för promenaden för att ha gjort nånting iaf. Jag å Filip har varit med varandra i princip varenda sekund sen vi kom hit.. Så mycket tid har vi nog aldrig spenderat tillsammans. Nog för att vissa stunder inte har varit så roliga utan mest nödvändigt att Filip suttit vid min sida men det har ändå varit bra. Han är en klippa! Jag hade aldrig orkat på det viset jag gjort utan honom under dessa dagar. Han har hjälpt mig med mer än man kan begära.
Han är världens bästa Pojkvän & Pappa!
Nu ska jag krypa ner bredvid mina favoritkillar innan det vankas mat!

Kommentarer:

1 Rebecka:

skriven

Hur stor var lillen när han föddes? :)

Hoppas ni får åka hem snart! Skönt att Filip är en sån klippa, det är Joel också! :) Hoppas hela lilla familjen mår bra! Har ni bestämt nåt namn till lillen än? Kram!

Kommentera här: