Hemma

Igår fick vi äntligen komma hem :) Helt underbart, även om vi bara fått permis så känns det riktigt gött :)
Vi ska tillbaka imorgon för kontroll av vikt å lite annat! Igår hade han gått upp hela 75gram på ett DYGN! Duktig kille! Det kändes så konstigt när vi fick sätta oss i bilen och åka hem. Vi tog svängen om Borlänge hem så jag sprang in på kupolen och köpte lite kläder och lite andra småsaker till vår prins. Vi har ju faktiskt inte köpt nästan någonting i klädväg åt honom innan. Så det behövdes och sen är han ju så liten så det är svårt att hitta något som inte är för stort. Under tiden jag panikshoppade satt mina grabbar kvar i bilen och chillade. Kändes inte som man ville dra runt med honom på kupolen det första man gör :)
Jag fick iaf tag på en del fina kläder och andra bra nödvändiga saker.
Vi åkte hem till svärföräldrarna direkt eftersom Troya var där. När jag gick in så kom fina fina troya och hon blev så glad och jag började störtgråta :) Filips syster var också där så hon fick se prinsen!
Igår var jag också på hemköp vilket kändes riktigt häftigt! Skönt att få gå i en affär igen och göra vanliga saker Haha!
Idag väntar vi på att Morfar Micke och Gammel Farmor & Farfar ska komma med bilbarnstol och lite annat som vi hade i värmland. Det ska bli så kul att träffa dom igen.
Nu lär jag ge mig för jag tror godingen vill ha mat :)
Premiärturen i lånevagnen :)

Kommentarer:

1 Jessica Koivu:

skriven

Gud va skönt att ni fått kommit hem en vända!! Önskar er all lycka med eran lille plutt=)

2 mormor:

skriven

Hej Malin,Filip Och lilla Leon! Tenk så gött att ni har fått komma hem.Kan tenka meg att Troya blev glad.Ha det så bra nu da.Kramar från /mormor//

Kommentera här: