Unge Herr Säljgård

Igår blev Filip pappa på "riktigt" :)
Löjligt att man måste skriva på papper för att bli det på riktigt bara för att vi inte är gifta, men men det är ju så :)
Känns iaf bra att det är klart nu, för nu har vi också skickat in papper på hans namn och sådär också!
Sju olika brev la vi på llådan igår,,, puh....  men nu är de påväg iaf och förhoppningsvis så får iaf Filip snart pengar från när vi låg inne. För min del är det ju såklart lite krångligare eftersom jag har haft två olika arbetsgivare de senaste 12 månaderna. Men jag å Filip ska sätta oss ner ikväll eller imorn och försöka bena ut det som de vill veta. Vi får hoppas att det går fort å smärtfritt :)
Igår blir våran Prins 3 veckor!! Shit va fort det går och ändå skulle han inte ha varit född förrän om drygt 2 veckor. Det är dock ganska så skönt att inte va gravid, att bli av med all vätska, en del smärta och sådär. Sen kan jag sakna det till viss del iaf, mysigt med magen å sparkarna och så.. På det stora hela hade jag en bra graviditet så jag får va glad för det :)
Lille Leon charmar oss mer å mer för varje dag.. Han är så go! Vi badade honom häromdagen och det tyckte han verkligen om, han va så himla söt alltså! Nu hoppas vi bara på att han fortsätter att växa och äta ordentligt så han blir lite större. Det verkar iaf som att han börjar få lite rutiner på själva ätandet och det känns skönt, iaf på nätterna!
Imorgon ska vi iaf till Stugan, det blir första gången för lillen. Har längtat så himla mycket att få komma dit alltså. När vi låg inne så låg vi å drömde oss bort dit, hahaha :) Vi hade tänkt att sova där men det är så många av de andra som ska sova kvar där och då känns det lite drygt om vi ska väcka alla flera gånger på natten. Vi får väl helt enkelt vänta.
Mys <3

Kommentera här: