Utskriven

Idag blev Leon utskriven från sjukhuset :) ÅH VA SKÖNT! Han hade gått upp jätte fint i vikt och utvecklas som de vill. Jag var också på koll idag och nu har de dragit ner min medicin mer igen, så nu äter jag bara två tabletter om dagen istället för åtta. Så jag hoppas att mina värden fortsätter att se bra ut så jag slipper all medicin snart. Men det tar säkert lite tid än. Men men man får ta små små steg :)
Igår tog jag å Leon vår första promenad ensamma, det var riktigt skönt. Gick inte JÄTTE längt men såpass långt att jag iaf kände utav det imorse. Nu ikväll gick vi alla fyra en längre promenad, det är så sjukt skönt att FÅ och KUNNA röra sig igen :)
Igår satt jag och kollade på bilderna från Leons födelse. Det är ganska roligt att vi fick det mesta av den dagen dokumenterade. Så tack till de USKOR som tog kort. Alla kort är ju inte så "fina" å väcker en del halvjobbiga minnen men de flesta korten är ändå fina och väcker bra minnen :) Det kommer säkert bli fler fina kort allt eftersom tiden går, om ni fattar vad jag menar!
Nu när vi äntligen är hemma på riktigt så kan man liksom ta tag  i sig själv å vårt hem igen, vilket känns skönt. Laga mat, å fixa å greja i huset å trädgården å mysa med vår goa lilla kille som sakta men säkert blir större :)
Nej nu lär jag ge mig, den lille kallar på mig :)
Finaste blommorna som växer i vår trädgård :) Älskar Pioner!

Kommentarer:

1 mormor:

skriven

Hej Malin! Blir så glad da jag läser din blogg och ser at det går bra för dere.Fina blommor och så gött de luktar.Kram från mormor!

Kommentera här: