Dagens middag

Dagens middag blev ett ihopplock av det som fanns i kylen å skafferiet:
¤ Fullkornspasta
¤ Rökt skinka
¤ Purjolök
¤ Pistagenötter
¤ Keso
¤ Paprika
¤ Tomat
Blandade pasta, skinka och purjolök. Hade sedan på keso och nötterna. Skar tomat och paprika som tillbehör. Det blev faktiskt riktigt gött :)
Ett enkelt och gott middagstips!
Nu ska vi vila lite efter maten sen ska jag testa ett "hemma-gympa-pass" få se hur det är :)
Förresten, idag greppade Leon tag i min telefon och skulle testa om det gick att äta den, haha. Han såg så söt, kul när det börjar hända lite faktiskt. Få se om jag tycker att det är lika kul när han kryper runt och drar i allt som finns också :)
Här är han mina fina kille :)

Kommentarer:

1 Maria - med bebis i magen ☆:

skriven

jo jag kommer prata med min barnmorska om försäkringskassan inte beviljar igen. tråkigt att det ska behöva vara så krångligt

2 Jessica koivu:

skriven

Va stor han blivit! Gud så sööt! Och det där mattipset lät riktigt gott! Det ska vi nog prova=)

Kommentera här: