Jackor

Jag behöver en ny jacka, typ nu! Har ingen bra höst/vinterjacka. Har en tjock täckjacka som är superbra när det är typ 20 minus, dock är det ju inte så kallt nu, sen har jag en regn/vindjacka som passar bra när det är skitväder dock är den inte särskilt fin! Iaf så behöver jag en ny jacka. Satt och kollade på nätet igår och det finns ju en hel del. Här kommer tre stycken favoriter i olika prisklasser.
Favoriten
SUPERsnygg jacka från Odd Molly - 2149 kr
Denna kommer tätt efter
Riktigt snygg jacka från Rütme - 949 kr
Sist men inte minst
Också snygg från H&M - 499 kr
Ska jag gå enligt pris så blir det ju den från H&M. Dock gillar jag den från Odd Molly mest lite väl dyr men man kan ju önska sig.

Kommentarer:

1 E ♥ Aspelin:

skriven

Ja man blir ju helt knäpp i huvudet av hur alla andra räknar. Jag tycker man räknar från det datumet man föddes :) Gravidveckorna tog det hur länge som helst för mig att fatta vilken vecka jag var i. hahaha :D

Kommentera här: