Mysljus

Idag har vi inte gjort överdrivet mycket, vilket kan vara skönt ibland. Vi har iaf tvättat och plockat ihop lite. Håller ju på att fixa ett nytt vardagsrum, eller nytt å nytt är väl fel ord. Men vi flyttar ner det igen då det känns bättre att bara ha sovrum och så uppe så man kan sitta och prata och skratta utan att behöva känns att Leon kanske vaknar. Sen är det ju grymt mysigt med vår kakelugn. Så har vi inhandlat lite nya saker som kräver lite mer utrymme, det kommer nog bli kanon när vi är färdiga. Vi ska inte renovera eller något därinne än då det är skapligt fräscht. Det blir ett senare tillfälle! Men iaf så är det ju så roligt att inreda och fixa och greja. Man ställer in saker, tar bort dom igen och tar in något nytt. Det tar ett tag innan man är nöjd liksom. Sen är det ju så roligt att köpa inredningsprylar och att göra inredningsprylar. Nu har jag börjat med ett pyssel som ska ge lite myspys känsla, lite mysljus med andra ord. Vi får se vad det blir utav det.
Min header har jag inte lyckats med idag. Ska prova igen lite senare men jag fattar verkligen inte. Men men jag lär mig väl tillslut, kanske.
Nu ska jag åka iväg till Lizzie, Leon ska vara där medans jag tränar. Det är ju gympa idag igen, lite orolig dock då jag har sån träningsvärk sen min hemmagympa, men det brukar ju lossna när man drar igång. Så  nu lär jag göra iordning mig och Leon.
Det är så snyggt när ljusen ser ut såhär men det är ju bara med äkta stearinljus man får det fina mönstret. Det är ju lite svårt att få tag, iaf här omkring och en aning dyrare än "vanliga" blockljus.

Kommentera här: