Seg morgon

Idag har vi verkligen varit sega. Leon vaknade vid halv sju å ville ha mat. Vi låg i soffan å glodde på tv tills vi somnade igen. Vaknade vid halv tio och efter en stund ville Leon ha mat igen. Sen fick vovven å morsan lite mat i magen också, gött, omelett, keso, paprika å en stor kopp kaffe! Vi är fortfarande kvar i soffan, trots att det är strålande väder ute. Skönt att bara ta det lugnt å mysa med bebis ibland. Jag ska försöka hinna med att dammsuga, tvätta, ta reda på tvätt, åka till vansbro, handla och laga mat tills Filip kommer hem. Så jag lär nog sätta fart snart. Dock har jag sån träningsvärk i princip varenda muskel. Åh undrar hur det blir imorn, jaja imorn ska jag faktiskt på massage så bara jag tar mig dit så ska det väl gå bra :) Det ska bli så skönt.... klockan 10 imorn  har jag tid, en fredag kan väl knappast börja bättre, eller?!
Leon & Faster Lina

Kommentarer:

1 Frida:

skriven

Ja så gulligt vettu :)

Men det är ju jättebra med 3 ggr i veckan! Duktig du är! :)

Jo jag är förkyld men satsar på omstart till veckan:) Var riktigt kul att komma iväg och bli lite svettig och trött:P Zumba blir det på måndag, haha undrar hur det ska gå!

Åh tack, kändes gött att få bli lite fräsch i håret, trevligt med lite färg :)

Kommentera här: