Teknisk?

Ja just nu håller jag på och ska göra en egen header så jah får be om ursäkt i förväg ifall bloggen kommer att se konstig ut :)
Det är inte lätt heller. Shit! Men det påminner mig lite om när man hade Lunarstorm, massa koder och så överallt fast detta är mycket svårare tycker jag iaf. Vi får väl se hur det går, om det kommer upp någon header eller om det bara blir kattskit av allt, haha.
Inatt har jag sovit riktigt gött, somnade kanske inte förrän halv 2 men sov riktigt tungt och Leon sov ända till halv 8, då fixade jag lite mat åt honom och sen gick Filip upp med honom så jag fick ligga kvar i sängen och sova. Så jag kom nyss upp. Riktigt gött. Vet inte vad denna dag har att erbjuda än. Till kvällen ska jag på gympa iaf det är det enda jag vet för tillfället.
Nu blir det snart lite frukost, gött :) Ska nog ta det lugnt här hemma innan Filip ska på jobb.
Förresten, mina träningsappar som jag tipsa om, jättebra, jag har grym träningsvärk i både ben, mage, rumpa och rygg. Så det känns riktigt gött. Nu kan jag liksom träna lite även om jag inte kan åka hemifrån, perfekt!
Nu ska jag göra iordning lite frukost, ha en bra dag mina vänner!

Kommentera här: