Utsövd...

Ja inatt har vi alla 3 sovit som smågrisar.. Riktigt skönt.. Leon vaknade halv 8! Jag drömde om när vi var på sjukhuset, det var lite av en mardröm faktiskt, usch. Har inte drömt nå mardrömmar på länge men  den här var lite obehaglig men men tur att det bara är en dröm :)
Igår var jag på Gympa, det var jätte kul och drygt. Men det är ju så bra med såna pass för man kan ju göra det så jobbigt som man vill typ. Dock känns det väldigt mycket i hela kroppen idag, men det är bra ont. Så jag ska försöka gå på det passet hädanefter nu, bra musik och bra rörelser :)
Mitt mål med träningen är inte bara att jag ska gå ner i vikt utan det är också för att man ska må så bra som möjligt. Kanske man kan undvika vissa sjukdomar och annat senare i livet. Och skulle jag bli gravid igen så vill jag vara i så bra form det bara går för att orka och kanske kanske  undvika att bli sjuk igen. Dock så blev jag ju inte sjuk pga att jag var i dålig form men jag vill tro att det kanske hjälper om jag är i bra form. Då kanske man inte blir lika sjuk om jag skulle bli det igen. Jaja det är en senare fråga! Jag mår iaf mycket bättre när jag får röra mig igen så det är skönt!!!
Idag har vi inget särskilt planerat, städa lite och tvätta, jag tänkte baka lite också för vi har typ ingenting i frysen. Det är alltid skönt att ha något i frysen ifall man får fikabesök :)
Jag har väntat i flera veckor nu på att få inbjudan till föräldragruppen. Sista bebisen kom för ngn vecka sen så det borde ju komma snart. Så roligt att få se alla bebisar. Vi var ju bara på föräldragruppen en gång innan Leon föddes men ser framemot att se bebisarna och föräldrarna också för den delen. Vi är med i Juli/Augusti gruppen, Leon är ju född i Juni men vi blir kvar i den gruppen ändå för det var ju den vi tillhörde. Nej så jag hoppas att det blir av snart!
Såhär nånting såg jag ut sist vi var på föräldragruppen :) Tänk att det var lilla Leon som låg därinne!
Tyvärr har jag ingen uppdaterad bild på mig då sladden till kameran fortfarande är borta! Håll tillgodo!

Kommentarer:

1 E ♥ Aspelin:

skriven

Jaa, jag tycker också att Panduro har blivit sega. Eftersom jag pysslar så mycket så blir det några beställningar därifrån ganska ofta, men på slutet har det varit extremt segt :/ Nu håller dom ju på och ändrar hemsidan men dom borde ju kunna hålla bra leveranstider ändå :P Grejerna kom idag som tur var :P

2 Tessan:

skriven

Måla är grejen,

de går i mycket vitt hemma just nu! :)

Det blir så ljust och fräscht,

så alla mörkbruna möbler som jag SKULLE HA för 2 år sedan, är ju inte användbara nu! ;)



Jag går inte på någon speciell diet,

jag har ju varit viktväktare flera gånger..

Men har svårt att hålla vikten när jag blivit nöjd och äter tyvärr upp mig igen!

Lika tråkigt varje gång,

men jag går "typ" efter viktväktarna,

motion och mindre mat (fet mat)..

Eftersom jag är så smörgås-tokig,

har jag en dag i veckan nu som jag får äta smörgås till frukost, annars blir det oftast ägg, banan och yoghurt! :)

Kram Therés

Kommentera här: