Ledig

Jaha, så lämnade jag lilleman på dagis för en timme sen och vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Jag har inte varit ensam hemma på evigheter. Just nu så sover jag riktigt dåligt på nätterna så jag ska försöka ta vara på dessa lediga dagar och faktiskt försöka vila. Det finns hela tiden något att pyssla med här hemma men jag ska försöka göra det när jag har både ork och lust och inte för att jag måste. Leon kommer att vara på dagis 15 timmar i veckan och det kommer nog vara jätte bra för honom, han älskar dagis och trivs super bra. Fast jag kan ändå inte låta bli att få lite dåligt samvete på något konstigt vis.
Nu ska jag ta tag i denna dag, får se vad jag ska hitta på.




Lite pyssel jag gjort åt bebis 💜

Kommentarer:

1 Mormor!:

skriven

Hej Malin!
Har du virkat de fine blekfiskarna? Dom var jättefina.Ha det bra.kRAM

Kommentera här: