Mysiga dagar

Igår hade vi en jätte bra och mysig dag i Borlänge, jag, Madde & Leon. Det blev en heldag kan man säga, va hemma vid 6 typ. Både jag & Madde fick tag i jätte mycket bra saker. Leon fick allt som han behövde och faktiskt inget ONÖDIGT. Det blev några bodys och byxor i strl. 62, en overall som han kan ha i höst och kanske vinter, mössa, dregellappar, strumpor och ja jag tror det va allt. Själv så blev det ett par leggings, ett linne, några nagellack och nytt rouge och borste. Köpte också en Ryamatta till vardagsrummet, det blev SÅ bra. Filip fick också en sak, ett spel till ps3an. Så vi var alla nöjda och glada.
Jag träffade också Therese och William. Jag delade rum med Therese på BB, innan Leon föddes. Vi låg inne för samma sak, fast hon hade varit där en vecka när jag kom in och hon fick sin lilla William fredagen efter Leon. Han hade blivit så stor. Nu va det typ lika stora, tror William var lite rundare i ansiktet :) Han var iaf supersöt och det var kul att träffa henne igen, utanför sjukhuset ;)
Nu är vi typ klara i vardagsrummet, mattan gjorde verkligen susen och allt små pyssel har också gjort sitt. Kul när man får lite ordning liksom. Dock ska vi tapetsera ellermåla om men det är ingen brådska vi ska ta sovrummet först. Satte ju upp gardiner i hallen uppe häromdagen. Dock så hade jag inga omtag och det såg inte så snyggt ut så jag letade igenom hela huset efter tyg eller liknande som skulle passa men hitta inget. Satte mig ner och funderade, åkte till hemköp och köpte skosnören?! Å det blev faktiskt snyggare än jag trott och betydligt bättre än innan. Det får iaf duga så länge.
Är fullt medveten om att det är ojämnt men detta ordnades till efter kortet blev taget :)
Idag så har L8 & Louise varit här. Det var jätte skoj verkligen. Vi fikade, åkte på byn och handlade lite, lagade mat och myste med bebis. Vi planerade också lite inför dopet så nu har vi en plan iaf. Tror vi vet hur vi ska ha det och så. Släkten från Västra Värmland kommer boka in sig på vandrarhemmet i Snöån så ska vi ha lite festligheter på kvällen efter dopet. Kanske blir lite födelsedagsfirning av mig då. Fyller nämligen 25 på måndagen efter.
Nu ikväll så har jag och mina killar myst framför en film med lite fredagsgodis :) Mysigt. Å en massa tända ljus, älskar verkligen hösten på det viset. Tända massa ljus, mysa under en filt och sätta på sig sköna, tjocka, mjuka sockor :)
Vi beställde en kamin förra veckan men den va ju slutsåld så nu måste vi hitta någon ny firma att beställa ifrån. Tänkte kolla här  om det är någon som vet ngn bra "kaminfirma" antigen i närheten eller på nätet.
Nu ska jag fortsätta mysa innan det är dags för sängen.
Fler av mina fynd från häromdagen

Kommentera här: