FÄRDIG!

Ja nu är JAG helt färdig. En smågnällig Leon som har velat haft mammas uppmärskamhet hela dagen! i har lekt, vi har sjungit, suttit, ätit, gått i gåstolen och massa annat. Utöver dets å har jag försökt att slå in julklappar, ilket inte ble så jättemånga, rullat köttbullar, gjort rödbetssallad, satt på en tvätt och grejat lite. Jag sjykke ha gjort klar granen och lite andra småsaker men jag hann inte ochh nu är jag helt färdig. Jag ska gå upp och lägga mig nu. Till middag för min del blev det köttbullemackor med rödbetssallad och det var riktigt mumsigt! Nu är det snart Jul och det ska bli så skönt. Jag ska äta och dricka precis det jag vill men jag ska också försöka träna en del under tiden inte för att jag måste utan för att jag vill :)
Hade tänkt slänga in lite träning här hemma ikväll också men som  jag nämnt så är jag helt slut!
Godnatt mina vänner!

Ska snosa lite på min lilla kille innan jag somnar

Kommentarer:

1 Frida:

skriven

Förstår att det är skönt, nu slipper du vara orolig å så!

Ja det var skönt med ett klipp, blev lite mer frisyr nu :)



Hihi, ja han har väldigt långa ögonfransar Liam:)

Söt han är din prins också! Skönt att du är färdig med allt nu! :)

Kommentera här: