Färdig

Nu är vi färdiga med alla julklappar! SÅ HIMLA GÖTT! Nu ska jag snart slå in dom, det är nog det roligaste. Hittade inget sånt papper jag ville ha men fick tag i ett som var jätte fint och det andra får duga helt enkelt :)
Jag och Leon har suttit på golvet och lekt en bra stund och nu har han äntligen somnat. Han sov en liten vända på förmiddagen men bara 15-20min och när han sover så lite blir han så grinig. Så jag hoppas jhan sover en timme iaf!
Har två löptikar här hemma nu, Troya & Pejla. De ligger på en filt i deras soffa tillsammans. SÅ nog märks det att de inte är som vanligt. De lekte i typ 5minuter sen la de sig. Usch.. Drygt för dom. Men Pejla åker hem ikväll. Det är faktiskt mysigt att ha henne här också. Hon & Troya funkar så bra ihop.
Idag har Filip åkt iväg på jobb, sista passen nu innan lite Julledigt.
Nu har jag även inhandlat lite annat glitter till granen så jag ska prova mig fram lite grann.
Nu lär jag sluta om jag ska hinna ngt innan lillen vaknar.



GODINGEN

Kommentarer:

1 Foto, design, vardag - 16 år och mamma:

skriven

Så fin han är!



sv; Du kan ju ta och maila mig om hur du vill ha den samt bilder så löser vi det. Skrev i mailadress där uppe ;)

2 mormor:

skriven

Va fin julgrana är, ja Leon oxå,

som han växer.Jag har bara kuler i grana,inget glitter.håppas vi ses i jula.Kram.

Kommentera här: