Ganska bra natt

Sista natten som vi var ensamma för denna vecka gick ganska bra. Tog ett tag innan både jag & Leon somnade, typ halv 2, 2. Men sen ända till halv 8, för en matpaus och så somnade vi om till halv 10. Han var ganska så knölig igår kväll så han fick en alvedon och då lugnade han sig.  Skönt!
Idag kommer Filip hem iaf och det är också skönt, bara ett kvällspass kvar denna vecka! sen är det helg! Idag ska jag försöka att städa lite och göra lite julgodis. Jag har nästan en hel burk med jordnötssmör hemma som jag använde i ngn gryta för ett tag sen. Men den burken komme rju inte bli använd om jag inte gör något gott med den. Har ni nå bra tips för godis med jordnötssmör i? Jag funderar på hemmagjord snickers... mmm..
Nu måste jag sluta, lilleman ropar efter ett blöjbyte och jag tycker det luktar misstänkt ;)

Såhär fint väder är det INTE idag...

Kommentarer:

1 Sara:

skriven

Jag har också haft några jobbiga nätter, det är väl bara att bita ihop och tänka att man kanske får sova om några år! Haha!

Just nu heter han båda, jag har inte vant mig vid tanken på att byta bort orrben och jag vill gärna föra det vidare! Vi får väl se vad som händer om Johan friar någon gång i framtiden! :) hur gör ni på jul, är ni i charlottenberg nåt?

Kommentera här: