Julkonsert

Efter att vi ätit middag idag, vi åt tacos och Leon åt mammas hemmagjorda potatis å morotspuré så kom Lina och Henrik hit. Jag åkte med dom till Julkonserten. Det var hur bra som helst. Det är verkligen en superbra kör och en ännu bättre dirigent/körledare. Det bästa enligt mig var O Helga Natt som körledaren själv sjöng och kören i bakgrunden under refrängen. Shit jag rös i hela kroppen och blev helt tårögd. Min andra favorit var också när Ullis sjöng En stjerne skinner i natt, hon gör den så bra. Jag ska nog se till att min släkt kommer upp nästa år så de får se för det är verkligen värt det! De har TRE konserter, lördag och söndag och kyrkan är hellt proppfull med människor.
Efter konserten så följde Lina och Henrik med hem och vi såg på Jägarna 2. Den var riktigt bra men VÄLDIGT rå, riktigt äcklig vissa gånger. Nu ska vi alldeles snart gå och lägga oss. Sista jobbveckan för Filip nu innan lite julledigt, skönt. Denna vecka har vi en hel del framför oss. Julklappsinslagning, har inte slagit in en enda och sen har jag EN julklapp kvar att köpa. Sen ska det griljeras skinka, göras köttbullar, rödbetssallad, väga Leon och fixa och städa här hemma!
Godnatt allihop!

En bild som jag tog för ett tag sen.

Jag & Lina påväg till Ladies Night!

Kommentarer:

1 Frida:

skriven

Åh mys med julkonsert! Nu närmar det sig minsann! :)



Hihi ja den där mössan var söt! Köpte den aldrig men han fick sig en tuff julskjorta iaf :)

2 Foto, design, vardag - 16 år och mamma:

skriven

Så söt han är er lilla kille!



Förresten, du skulle inte vara intresserad utav en ny, personlig och avancerad design? Just nu tar jag endast 50-100 kr och då ingår allt. :)

Kommentera här: