Nu haglar det tätt mellan inläggen

men såg en artikel nyss som jag tycker var intressant. Ni som hängt med här ett tag vet att jag är noga med vilket kött jag köper och äter. Jag köper ALLTID svenskt och gärna så närproducerat som möjligt. Det finns många anledningar till att jag gör det och det kan vi ta upp en annan gång. Svenskt kött är dyrare och många säger att de inte har råd. Jag har inte någon fet lön varje månad men trots det köper jag ändå svenskt kött så ddet beror väl på vad man prioriterar.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14061839.ab 
Här är iaf artikeln!

Här är två grisar som strövade fritt i grishuset. Doch utan tillåtelse men ändå :)

Kommentarer:

1 Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.:

skriven

sv: va roligt att du är med och tävlar om dagens blogg! Hör av mig när vinnaren är utsedd ;)

2 Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.:

skriven

Nu har jag utsedd 3 vinnaren av dagens blogg. kika in om det blev du! :D

http://sense.webblogg.se/2011/december/vinnaren-bli-dagens-blogg-8.html

3 Johannaty:

skriven

Tack så jätte mycket för din fina kommentar :)

Kommentera här: