Tack!

Tack så mycket för era peppande ord om min träning/viktresa :) Det gör det hela lite roligare. Det är u alltid roligt om man får höra att man är duktig liksom.
Iaf så blev det en löprunda igår, det var ju meningen att jag skulle ha åkt på gymmet och kört ett pass på crossen och sådär men jag hann inte. Filip kom hem sent så det passade bättre med en löprunda istället och lite styrka efteråt. Jag har sjuk träningsvärk i ryggen och benen idag. Det är så skönt att jag kan springa ute igen. Även om jag somsagt aldrig kommer bli någon maratonlöpare. Det är ju så skönt att bara snöra på sig skorna, ta med hunden, hög musik, öppna dörren och bara springa. Det är underbart att vara ute och sen är det ju så skönt att man liksom inte behöver åka någonstans utan det är bara att som sagt öppna dörren. Det blir ju mycket billigare också, gymmet kostar och resan dit även om det inte är så långt. Sen tog jag nytt rekord i Plankan igår också. Eller nytt och nytt men nytt sen graviditeten. 3x1.30min så det är jag nöjd med. För ett halvår sen kunde jag inte stå upp ett helt blöjbyte så jag är nöjd!
Idag har vi fått en hel del gjort. Vi var och PANTADE! Har inte gjort det sen Leon föddes så det var en hel del kan man säga. Alla besök vi hade i somras bidrog ju till en ökad konsumtion av både öl och Coca-Cola. Så vi pantade ihop nästan 500spänn! Gött! Dom ska vi ha roligt för till helgen när vi ska på julbord. Då Leon även ska sova borta för första gången. Ah va nervöst. Men det kommer gå bra, han kommer att vara hos Farmor & Farfar som bor 500m bort så det är ju inte långt bort iaf!
Efter pantningshistorien så har vi tvättat, fixat lite mer julpynt, tvättat och sådäår. Sen Filip åkte på jobb så har Leon varit så gnölig. Jag önskar verkligen att dessa tänder kan komma NU! Han har inte varit nöjd överhuvudtaget förutom i min famn. Så vi har mest suttit i soffan och tagit det lugnt. Sen åkte vi till Leons Farmor & Farfar en sväng. Skönt att komma ut och iväg och även få lite avlastning med bärandet!
Nu sover han iaf och jag hoppas att det blir en lugn natt. Mina axlar har sönder mig. Är så spänd och det blir ju inte bättre när man går och bär på en bebis hela dagarna. Så jag måste nog beställa en massagetid så jag blir av med dessa onda spänningar.
Nu ska jag fortsätta och se på Twilight!

Min fina lilla kille

Kommentera här: