Zumba

Jag skulle vilja testa Zumba men det har inte kommit hit än, ja jag vet vi bor på landet. Men iaf! Det verkar roligt och folk säger att det är riktigt jobbigt. Jag hittade ett Zumba spel till Ps3. Är det någon som testat det till ett Tvspel? Jag behöver ju en sån movekontroll isånnafall. Men som jag tidigare nämnt så kan det vara bra att ha möjlighet till träning hemma. Det är ju himla skönt att komma hemifrån ibland men ibland har man ingen barnvakt, filip jobbar eller det passar inte att åka iväg någonstans. Så detta vore kanske en bra idé.

Detta, löpningen och gympan efter nyår. Då ni mina vänner blir jag nog en hot-mama, haha ;)

Kommentarer:

1 Frida:

skriven

Zumba är roligt! Och man kan ta ut sig och bli riktigt svettig också ;)



Ja visst ser han stor ut! Händer såå mkt nu :) Förstår att det ska bli spännande med BVC, nu är man ju inte där så ofta liksom :)

2 Jessica:

skriven

Jag provade zumba på syrrans wii innan jag upptäckte att mina vader inte ville det=( Men iaf så var det skit kul! köp de om du får chansen! Jag ska låna hem syrrans igen till våren när mina vader kanske blivit bättre=)

Förresten! 1minut och 30 sekunder planka!! Shit va du e duktig! Ja klarade 50sekunder idag iaf=)

Kommentera här: