Många känslor

Efter måndagens besök i Falun så känns det väldigt skönt. Det känns som att man kan andas ut en aning iaf. Nu vet vi att allt som de kan se såg normalt ut på bebisen. Den känslan man fick när man fick se den lilla/lille är helt otrolig :) Det var många känslor i omlopp, både tårar och skratt och lättnad och en massa annat. Fast jag har varit gravid i drygt 4-5 månader så var det först i måndags som jag VERKLIGEN fattade! EFteråt gick både jag och Filip runt med ett stor leende, men det kom lite tårar då å då också :) Vi åkte till Borlänge efteråt, gick en vända på kupolen och handla lite små grejer. Vi köpte faktiskt en pyjamas åt bebisen, det första vi köpt :)
Jag känner mig iaf jätte glad och lyckligt lottad som ska ha en liten bebis tillsammans med Filip!
Nu ska jag och Troya mysa med lite nötter till en tjejfilm eftersom vi är ensamma hemma :)

Kommentarer:

1 Johannaty:

skriven

Åh va härligt, jag minns känslan :) Ja det svänger väldigt mycket när man är gravid, igår vakna jag och det kändes som att bebisen aldrig skulle komma ut och jag ville bara krypa ur min kropp, idag vaknar jag med ett leende och känner nu är det inte långt kvar. :) Fast hopplösheten ska smyga tillbaka efter en timme igen :D upp o ner. Hoppas du får en trevlig helg!

Kommentera här: