6år

6 år med min älskade Filip! Å idag är Leons beräknade födelsedag. Detta firas med brunch i sängen och en bebis som sovit ända till halv sex imorse för att sedan vakna vid 10 igen.
Min älskling kom med en stor å jätte fin bukett med blommor. Jag bakar en förhoppningsvis jättegod jordgubbstårta, å vi är bjudna på grillparty till kvällen! Det är firande i vår smak. Vi skulle ha varit till vårat ställe också men det passar inte så bra med tanke på att det är mitt i skogen uppe på ett högt berg. Det är lite svårt att ta sig dit med barnvagn och sen är det ungefär en triljard mygg & knott, å vi vill ju ha med oss Leon men vi får ta det nästa år istället.
6 år har gått sedan jag tog pappas vita 740, laddade den med bra musik (nordman på kasettband) och åkte till Dala-Järna första gången. Jag var jätte nervös men otroligt glad. Det var strålande sol och jag höll på att smälta bort mer än en gång i 740n så fick stanna och ta fram deon innan det blev kramkalas. Tänk att vi gått i samma skola i 3år men inte pratat med varandra förän sista månaden i skolan. Men det var väl inte meningen förän då antar jag.
Dessa år har varit underbara. Livet är ju inte alltid en dans på rosor men det ska ju inte va lätt hela tiden heller. Iaf så hoppas på många likadana bra år framöver.
Filip, du är min bästa vän, älskling, sambo ja allt en livskamrat ska vara.
Det finns ingen som du och jag känner mig så otroligt trygg i din famn & närhet.
Tack för dessa underbara år tillsammans, utan dig så skulle jag inte fungera :)
Jag älskar dig Filip!

Kommentera här: