Fårcafé

Ja nu sitter jag å väntar på att vi ska åka iväg å fika. Vi ska på fårcafé. Det är jättemysigt, ett café i ett fårhus helt enkelt, får, höns, kattungar, hundar och andra djur finns runtom på gården, perfekt för barn, inte Leon då kanske men lite större barn. Gott fika har dom också både sötsaker och goda mackor, så har ni vägarna förbi järna under sommaren ska ni absolut ta en tur dit :)
Igårkväll jobbade Filip, han var i Furudal och vaktade och det gick bra, Kul :) Lina, Jenny och alla hundarna var här hos mig, Leon å troya. Jag fixade iordning lite god mat och sen satt vi å tog det lugnt vid tvn. Henrik å Lizzie kom förbi en vända också, det var trevligt. Flickorna gick och la sig och vi såg färdigt en film innan de andra gick hem. Jag matade Leon en sista gång innan det var sängdags för mig. Så idag har vi inte gjort så jätte mycket. På förmiddagen kollade jag senaste nytt om tragedin i Norge och såg på högmässan därifrån. Usch...
Efter det så bakade jag på kärleksmums och tre sorters muffins. Jenny ville SÅ gärna göra muffins och då med flera smaker så då gjorde vi det. Bara det att vi väldigt snabbt blev jag, hahah :) Men det gick bra ändå. Det blev banan, choklad och päronmuffins.. Så efter denna vecka har jag mycket fikabröd i frysen. Både bullar, tigerbanankaka, muffins å kärleksmums så det är bara att slå en pling så får ni fika. Kanske inte ska åka till Fårcaféet utan stanna hemma istället :)

Kommentera här: