Gamla prylar

Äntligen kommer detta inlägg upp. Höll på i över en timme igår men datorn ville inte som jag.....
Men nu så kommer det ett bildregn över massa gamla prylar :)
Sockerströare 2kr
Kan inte riktigt bestämma vad som ska hänga på denna fina lilla sak
Litermått 10kr Visp 6 kr Rivjärn 6 kr
Burkar som jag införskaffat på olika loppisar
Underbar burk 50kr Ramar i olika storlekar 80kr ljusstake 10kr
Mitt bästa fynd, gammal margarinlåda 40kr
Ja detta är några av de fynd jag hittat under sommaren. Är nöjd med allihop faktiskt!
Idag har Leon ätit mest hela dagen faktiskt, hela förmiddagen i princip gick åt till att äta sen tog vi en biltur för att hämta upp Filip som varit vid föbodstugan hela dagen. Vi skulle också ha varit dit men somsagt Leon ville hellre vara hemma och äta. Nu på kvällen tog vi en skogstur i bilen, hela familjen plus svärfar. Vi såg faktiskt tre älgar, det var skoj :) Å efter det så har Leon återigen ägnat sig åt sin favoritsyssla, äta. Det är ju jätte bra att han äter så mkt å så bra men det blir lite drygt när det blir så ofta. Som tur är så är han ju inte så varje dag, han har väl ngn växperiod eller ngt antar jag. Efter vi hämtat Filip åkte vi till gatuköket för en bit mat, sen delade vi på en mjukglass, så gott och mysigt att sitta ute å äta tillsammans allihop!
Vi var till Vansbro en snabb sväng för att se vilka blöjmärken de hade där. Vi har testat Pampers, Libero och Huggies. Å de som har varit bäst är Huggies men tyvärr så hade de inte dem där, så vi fick köpa Libero men nu köpte vi faktiskt en storlek större för tidigare idag så bajsa han ner sig totalt med Libero 1 så då tänkte vi pröva en större storlek.
Imorn ska vi åka till Falun, jag ska på efterkontroll. Är faktiskt lite nervös, vet inte riktigt varför... Men jag hoppas att jag får sluta med medicinen och att jag får börja träna lite igen. Jag längtar faktiskt till att få träna ordentligt, så man blir riktigt svettig och helt slut. Vill verkligen kunna göra saker som förut utan att bli helt slut. Så vi får hålla tummarna för det!
Underbart fin burk 10kr
Avslutar med en bild på två superfina tesilar 1kr/st

Kommentarer:

1 Frida:

skriven

Tack så mkt :) Ja det är skönt när flaskan funkar uutifall det skulle behövas liksom, så kan fler mata honom också om det skulle vara så! Bra att det funkar för er! Liam var också vaken 2 ggr på natten när han var så liten som Leon, sen blev det bättre och han sov längre men nu är det som du vet lite mer vaket igen... Fick i honom lite ersättning nu ikväll och så ammade jag efteråt, hoppas han sover lite mer inatt nu :)

Åh så fina grejer du fyndat! Så bra priser också! Vi verkar ha lite samma stil du och jag ;)

Kommentera här: