Klänning

Denna klänning klickade jag hem tidigt i vår från H&M. Min tanke var att den skulle passa fint med min stora mage nu i sommar. Detta är INGEN mammaklänning så jag beställde helt enkelt en stor storlek mot vad jag brukar. Dock var den en aning stor för mig då men jag tänkte att jag skulle växa i den under sommaren. Nu är det så att den aldrig blev använd då magen försvann tidigare än planerat. Så är det ngn som vill ha denna klänning, hör av er! Den är GRATIS! Tycker det är väldigt tråkigt då jag verkligen gillar den, men ingen idé att den ska hänga i garderoben å ta plats. Den är i storlek Large.
Idag var det första dagen efter semestern för Filip. Kändes väldigt konstigt att inte ha honom hemma men som jag sagt förut så ska det bli skönt att få lite bättre rutiner med sömn, mat och så. Skönt å se att man "klarar av" nätterna å större delen av dagen själv med Leon. Vi har bestämt att när Filip jobbar dag så behöver inte han "jobba" så mkt under nattetid om det inte skulle vara så att Leon har magknip eller på annat sätt inte vill sova. De börjar vanligtvis halv sex på morgon. Men när han jobbar kväll så kan vi göra så som vi gjort under semestern. Nu är det ju inte så mkt aktivitet på Leon under nätterna så det är ganska lindrigt. Ngt blöjbyte och mat och maten kan inte Filip hjälpa till med så mkt så det går nog fint :) Jag hoppas verkligen att Leons sovrutiner håller i sig. Han har ju haft dessa rutiner några veckor nu, vilket är väldigt skönt. 
Vi har inte gjort så jätte mkt idag, jag å Leon men vi var till hotellet å åt lunch med Filip å hans kollegor, trevligt. Efter det åkte vi till Vansbro och fixade lite ärenden. Roligt att man orkar och kan åka iväg med Leon själv och inte behöver någon som bär och fixar allt. Jag börjar faktiskt bli mig själv igen, det känns otroligt skönt.
Filip är ute och springer med Troya & Laban nu, när han kommer hem igen så ska jag ta en cykeltur om det inte blir försent. Blir det inte det så ska jag nog slänga i lite färg i håret, vi får se helt enkelt. Skulle vara skönt att fräscha upp håret lite.
Den bästa och snyggaste Pojkvännen & Pappan :)
Älskar dig Filip

Kommentarer:

1 Frida:

skriven

Åh natten efter där så blev det dåligt igen! Men inatt var det bättre igen så hoppas det håller i sig denna gång då :) Skönt att det funkar bra för er på nätterna, han kommer nog sova längre om ett tag ska du se :)



Ja bilder kommer på hallen som vi typ är färdiga med, dock tog jag ingen före-bild, så dumt! :P

Kommentera här: