Torsby

Vi är i Torsby just nu, vi kom hit i söndags. Min Lillayster fyllde år i förra veckan så vi åkte hit för att gratta henne, men bestämde oss för att stanna några dagar. DEt var länge sen vi var här mer än en dag så det har varit riktigt roligt att va här.
Leon har blivit ordentligt ompysslad av sina tre morbröder, sin moster å mormor :)
Dom slåss nästan om vem som ska få hålla i honom.
Igår var vi nere på stan en sväng, jag, filip, troya, wilma, leon & mamma. Vi skulle träffa Anna för en glass å precis då började det störtregna och blev jätte kallt så vi satt ute på en bänk å frös... Men men det var gott med glass ändå, jag åt en Cola Float. Det var sjukt länge sen jag gjorde det. Va lite nostalgi, jag & Anna åt alltid det när vi gick på högstadiet.
Iaf så gick vi runt i lite affärer och vi fick med oss líte fint hem.
Idag så åkte jag, Filip, Leon, Martin & Wilma till Karlstad. Vi skulle ha en byrå till Leon. Tog först en tur inne på bergvik, å leon fick lite kläder, Filip fíck nya fotbollsskor och jag en kjol för 49 kr!! Så jag storhandlade verkligen!! Men man vill inte köpa för mycket nu när jag fortfarande har ganska mycket vikt kvar sen graviditeten. Men det är svårt också för mycket mina kläder är antingen för små eller för stora, vilket problem va?! haha
Iaf så åkte vi till Ikea å fick tag i en bra byrå, några lampor, lite köksgrejer och lite annat smått å gott.
Ikea ställer alltid upp!!
Nu ikväll så åkte barnen iväg till sin far för de ska på semester imorn. Så vi beställde lite kinamat och tryckte i oss., Det var riktigt gött!!
Imorn har vi inga direkta planer då vi hade tänkt åka hem men Martin fyller 20 å pappa, farmor å farfar kommer ´hit för att gratulera honom så då stannar vi så att vi också får träffa dom. Men vi måste åka hem imorn kväll eller tidigt på torsdag då Leon ska på 6 veckors kontroll då :)
Det ska bli spännande att se hur mycket han har växt å så. Det är alltid nervöst tycker jag. Det är ju svårt att veta hur mycket mat han får i sig, jag märker ju att han äter å blir nöjd å så men ändå så blir det lite nervöst.
Nej nu ska jag snart lägga mig.
Godnatt mina vänner!!


 
En del av Leons nya kläder


Morbror å Leon myser

Kommentarer:

1 Sara Orrben:

skriven

Ja visst är dom fina! :) tack så mycket, det börjar likna nåt nu. Huset va inte alls fint när vi köpte det! Skönt att åka till torsby ibland va? Hur gammal är Wilma nu? Hon va ju verkligen liten när jag va där sist! :)

Kommentera här: