Häftigt

Jag ska snart iväg till jobbet men måste bara skriva om en av de häftigaste sakerna jag varit med om. Igår kväll när vi la oss så sa jag till Filip att det kändes som att jag bara lurades när jag säger att bebisen sparkar för varje gång han har lagt handen på magen så händer inget :) MEN igår så sparka den två gånger och då la Filip sin hand på magen och fick känna flera rejäla sparkar. Det var så häftigt!! Det var så underbart att få känna det tillsammans med honom för första gången, så det kom några tårar tillochmed :) Det var lite samma känsla som man fick när vi var på Ultraljud. Jag kände mig iaf alldels lycklig och hade väldigt svårt att somna då bebis forsatte sparka, men det gör ju inget :)
Det börjar faktiskt gå upp för mig på riktigt nu att vi ska ha en bebis. Att vi har skapat ett liv tillsammans! Det känns så häftigt. Tänk att den lill* lever där inne tack vare kärlek, det är coolt :) Läste igår att bara 5% av alla barn föds på beräknat födelesedatum, det vore riktigt fränt om våran ville kika ut då. Det är ju mitt & Filips datum, då vi blev tillsammans, då vi förlovade oss, Ja det är ett speciellt datum!
Nej nu måste jag sticka, ha en bra dag!

Kommentarer:

1 Marie:

skriven

Vad mysigt det låter=)

och jepp, en tjejklassiker lurar på mig ;)

2 Marie:

skriven

Vad mysigt det låte =)

och yes, det är en tjejklassiker som lurar på mig ;)

3 Marie:

skriven

ska simma i juli =)

4 Frida:

skriven

Åh visst är det häftigt när pappan också får känna! :) Nu kommer det vara full rulle ska du se ;)



Ja detta blev väldigt konstigt, här har man gått och inväntat att det kan dra igång när som helst å sså får man reda på att den ligger felvänd... Ja vi ffår hoppas att den rättar till sig:) Och ja det viktigaste är att den mår bra och det verkade den göra:)

Kommentera här: