Hur står man ut?

Jag vill så gärna att bebis ska komma NU! Hur står man ut de sista veckorna? Är det någon som har några bra tips på vad man kan göra och underhålla sig med de sista veckorna för att slippa tänka på det HELA tiden? Jag vill att bebis ska komma men ändå inte för den är ju faktiskt inte HELT klar där inne än.. Jag försöker att dela upp tiden med olika små stolpar som ska göra att det går fortare. Men som sagt jag tar gärna emot tips om vad man kan göra för att få tiden att gå fortare... Det får inte vara för ansträngande heller då jag inte får anstränga mig för mycket :)
Jag är så glad för min sambo, han försöker verkligen med ALLT! Han gör allt för att jag ska må så bra som möjligt och ändå räcker det liksom inte till ibland.. För mig räcker det men jag ser på honom att han blir frustrerad när det inte blir riktigt som han tänkt. Han är iaf en underbar sambo, vän, älskare, stöttepelare ja det är svårt att sätta ord på! Jag är så otroligt glad att det är han som är vid min sida dag ut och dag in... Och att vi nu ska få ett barn tillsammans är helt överväldigande! Det känns helt sjukt!
Jag ser framemot vår första sommar som föräldrar och husägare jätte mycket. Jag hoppas att allt kommer gå bra och att vi får njuta så mycket det går! Det känns jätte konstigt när man tänker att om en månad lite drygt så är vi förmodligen inte bara 3 utan 4 stycken i huset :)
Denna bilden är tagen för ett år sen och då hade vi en helt annan sommar att se framemot än det vi har nu :)
Denna bild är tagen samma dag. Vi skulle till Värmland och hälsa på min familj. Man tänker ibland att man skulle ha hunnit med och gjort det å det innan man får barn å så... Jag måste säga att jag har gjort en massa roligt och lärorikt och jag och Filip har haft väldigt roligt tillsammans de senaste åren. Det är ju faktiskt bland det viktigaste, att man kan ha roligt tillsammans, tycker jag iaf!
Denna bild är från sommaren 07 när vi var i Dalsland, det var SÅ varmt den dagen!
Nej nu får det vara nog med mitt tjat för idag. Godnatt med er mina vänner!

Kommentera här: