underbart

Tänk va underbat det är att ha bra människor runtomkring sig. Även om man många gånger blir besviken på folk så finns det alltid några människor kvar som alltid finns där å som är glad för allt bra som händer i ens liv.. man blir ju lite less ändå ibland. Det är tråkigt när man själv försöker var glad och finnas där för andra när de bara tar. Medans andra människor hela tiden försöker att överträffa ngn annan, men men. Jag är som sagt väldigt glad för de som finns i min närhet och hoppas att andra också har det på det viset. Min kära troya är en riktigt trogen vän som alltid är glad att se mig och som gärna ligger i mitt knä å lyssnar på mig :) min kära Filip, åh va kan man säga honom? Jag har svårt att sätta ord på vad han betyder för mig. Jag är väldigt glad att jag fick låna pappas vita 740 för snart 6 år sedan en underbar sommardag å styrde den upp hit till dalarna. Kommer aldrig glömma den dagen. Blå himmel, sol, nordman strömmade ur högtalarna, ingen AC, å en väldigt glad å nervös 18 åring som chauffor å som alldeles snart skulle få träffa en underbar person. Nu ska han bli pappa till vårt barn, shit va häftig :) jag älskar Filip :) vår kära lilla bebis betyder mycket för mig också :) är så himla spännande å det är så roligt nu när man verkligen märker av den hela tiden! Å som jag sagt tidigare, nu börjar man verkligen längta efter bebben :) sen alla andra underbara människor som min kära familj i Värmland. Ibland önskar jag att vi inte bodde så långt ifrån varandra men de är ju desto roligare när vi ses :) jaja nog om bra människor, skulle kunna skriva hur mkt som helst :) sov gött nu allihop!

Kommentarer:

1 Frida:

skriven

Ja visst ser han stor ut på bilderna hihi:) Han känns större nu men där ser han ut som ett barn liksom :) Mmm det var underbart med det första smilet, vänta du bara :)

Kommentera här: