ingen dator

Vi har fortfarande inte beställt eller köpt en dator. Har inte haft tid men nu börjar jag sakna min dator å bloggen. Kul att ni ändå tittar in här även om bloggen just nu är SUPERTRIST! idag var jag på vad jag trodde var sista gympa men vi var så många som ville fortsätta så det blir två gånger till :) å idag var det drygt å jag tog verkligen i så nu ligger jag i soffan å är ganska så trött. Men jag är skönt trött å kommer nog hA rejäl träningsvärk imorn, SKÖNT! idag har iaf svärisarna kommit hem så nu är "alla" hemma igen. Igår var vi på föräldragrupp, jätte trevligt å mkt trevliga människor! Å så pratade jag med vår BVCsköterska om leons mat, då han inte verkar bli nöjd på det han får nu. Så nu ska han få lite mer gröt å så ska vi börja att blanda ersättningen med välling. Idag har vi bara kört på fler grötmåltider å jösses så nöjd å glad han vart, skönt för han och oss. Ja nu får det räcka för denna gång, drygt å tråkigt att blogga med mobilen både för er å mig. Men ha det så bra tills vi hörs nästa gång :)

Kommentarer:

1 amanda:

skriven

tyckte den bilden blev bra, va typ enda som va hyffsat skarp- föresten, leon glömde sin skallra här

2 M*:

skriven

Kikar in och önskar dig en trevlig helg!

Kommentera här: