Julkänslor

Grytan puttrar på spisen, har en gjort en eld i kaminen, har tänt första ljuset, Leon ligger på och sängen och låter lite, Troya ligger framför kaminen, jag lyssnar på julsånger, ser ut över innergården som är täckt med snö och ser adventsljusstaken i fönstret på ladan och så väntar jag på min älskade man som snart kommer hem.. Jag skulle vilja stanna precis här och nu... Helt underbart!
Va gör ni idag?
Tyvärr kan man ju inte stanna och det är ju bra faktiskt, man vill ju vidare men det är skönt när man får den känslan, att man bara vill stanna här och nu! Förmodligen ska jag iväg och träna sen, hoppas jag. Men samtidigt vill jag bara vara hemma med min familj i vårt fina hus. Jag älskar denna årstid som börjar nu, jag själv blir väldigt romantiskt mysig på något vis. Härligt!
Nej nu måste jag fortsätta med maten!
Har inge batteri i kameran så har inga "nya" bilder att lägga upp, men denna är fin trots att den inte beskriver deet jag ser just nu :)

Kommentera här: