Kvällsmat

Ikväll åt jag dessa smarriga mackorna till kvällsmat. Riktigt gött!
Kesoröra med kalkon på rostad kneipp
Du behöver
En halv gurka
1 Paprika
1 Morot
En halv gul lök
Några Salladsblad
1 msk senap
250g Keso
100g Rökt Kalkon
Hacka alla grönskaker fint, strimla kalkonen, blanda i senap och keso. Rosta brödet, lägg på några salladsblad och lägg på röran. Kan gärna krydda med lite örtsalt! Hur gott låter inte det? Det var jätte gott! Testa! Ska tillägga att detta räcker till ungefär 5-6 smörgåsar eller 3-4 om man vill ha massa röra :)
Jag och Leon åkte till Amanda och Elvira förut och hälsade på en vända. Kollade lite på hennes kläder som hon sytt. Dom var verkligen jättefina. Såna vill Leon ha :) Jag får alltid en massa saker när jag hos henne. Har bland annat fått nappflaska, barnmat, gröt och idag fick jag ett mineralpuder som var för mörkt för henne. Jag som letat så efter ett sådant, så tack så mycket. Sen fick vi även en drös med välling. Hennes Lilla Elvira är för stor för den vällingen så då tyckte hon att vi kunde få den när det är dags för att börja med det.
Leon fick lite mellanmål förut, banan och päron som han älskar. Jag älskar att vi har ett minirivjärn. Det är SUPER när man ska göra lite fruktpuréer! Sen fick han också några majskrokar. Han gillar dom också! Dock så kan inte jag inte köpa det så ofta för jag gillar dom jätte mycket, trots att dom typ inte smakar något, haha! Och jag har bara hittat väldigt stora påsar så det får bli lite då å då!
Nu ska köra ett litet träningspass. Ja det är lite sent men när man är småbarnsförälder så får man vänta med sina saker ibland och ta det när det passar. Jag missade ju gympan idag så lär göra något som kompensation till det!
Jag älskar dig min fina son!

Kommentarer:

1 En blogg om Kevin:

skriven

Åh vilken vacker bild på dig och sonen!

Kommentera här: