Lite sömn

Jaha, denna vecka har verkligen kantats av dålig sömn. Natten till tisdag så var ju Leon vaken mer eller mindre hela natten pga dom där jäkla sprutorna och igår natt så kunde jag verkligen inte somna. Satte på en film och bytte sovplatser flera gånger, sängen, soffan, gästsängen, soffan osv. Sista gången jag kollade på klockan var hon halv 3. Åh va irriterad man blir då alltså. När man inte kan sova fast man vill. Och så blir man ju lite stressad då man vet att man har en bebis som kan vakna i princip närsomhelst. SOm tur var sov Leon som vanligt, vakna ngn gång efter 6 å ville ha mat sen sov vi till hon var strax efter 9. Så det blev ganska bra ändå. Åkte till kyrkis en vända, sen hade jag en massa små ärrenden som vi hann med. Skulle ha varit på promenad med Jessica också men hann inte det tyvärr, ngn annan gång förhoppningsvis.
Iaf så har jag sjuk träningsvärk sen igår alltså. Det är ju lite skumt på ett sätt, jag har mer träningsvärk idag än jag hade efter första gympapasset. Men man tar väl i mer nu och orkar mer. Det var riktigt tungt igår men ändå så var jag pigg på slutet så jag småsprang in i det sista. Riktigt skönt att känna att man orkar och är pigg.
Vi hängde med på innebandyträning nu på kvällen också. Var med på några få styrkeövningar och det kändes somsagt att jag kört på både igår och i förrgår, då på mitt hemmagym. Vi gjorde en väldigt avancerad magövning på innebandyn. Eller ja den var inte så komplicerad men det såg jäkligt roligt ut. Det kallades halv-brutal-bänk. Man var två å två och så skulle man hoppa upp i den andres knä, med benen runt dennes midja. Den som höll i skulle hålla i vid rumpan typ. Sen skulle den som utövade själva grejen göra sit-ups i den andres knä. Det såg himla roligt ut måste jag säga!
Nu har vi bara chillat framför TVn och jag håller på att färdigställa vår matsedel för de nästkommande två veckorna. Vi ska åka till Borlänge imorn och byta ut den där jäkla bilbarnstolen. Det ska bli roligt att se vad dom säger om det hela faktiskt. När vi ändå är där ska vi storhandla så vi klarar oss ett tag.

Vår lilla goding som tar en liten lur :)

Kommentera här: