Sängen väntar

Ja idag har vi haft fullt upp. Vi började dagen med en liten sovmorgon för att sedan åka till Borlänge. Vi var och lämnade in Leons trasiga bilstol. Det gick väldigt smidigt, överförväntan faktiskt! Vi fick en ny och det var inge tjafs och så utan han sa bara att det är oacceptabelt att den ska gå sönder på det viset klart ni ska ha en ny :) Sen åt vi lite lunch på matpalatset, jag åt en jättegod sallad.
Efter det tog vi en snabbis in på rusta, köpte en stjärna och en adventsljusstake. Men skulle ha köpt några till men det var så mycket folk där inne så vi skyndade oss. Sen gick vi till Willys och handlade. Åh jösses vad mycket folk och drygt när man inte känner till affären man hittar ju liksom ingenting. Men det gick bra och inte blev det särskilt dyrt heller. Hela resan blev faktiskt ganska så billigt med tanke på att vi var på kupolen och jag köpte INGENTING! Inte ens ett hårspänne som Filip sa, haha :) Men det är inge roligt att supershoppa precis när lönen kommer för då blir det ju lite tomt resten av månaden. Men jag ska klura lite på det där med ett pengaträd ;)
Iaf så när vi kom hem grejade vi lite här hemma, måste fortsätta städningen imorn, gästrummet ser ut som ett bombnedslag. Sen är det dammtorkning, dammsugning och torka golven som gäller. Jag ska också försöka klämma in ett gympass på morgonen om jag hinner vill säga.
Ikväll så har vi plockat fram en massa jul och adventssaker och jag har pysslat en hel del. Åh det är så kul att pyssla! Jag har gjort en början till en adventsstake med blockljus och en annan grej, kan visa imorn :)
Nu ska vi hoppa i säng!


Morbror och lilla Leon

Kommentarer:

1 ELIN:

skriven

ni har hunnit mycket ni :) skönt!

Kommentera här: