Sköööönt

 Ja inatt fick vi allihopa sova ut ordentligt, sen fick jag en rejäl sovmorgon. Pojkarna gick upp halv 9 och jag strax före 10! Det var verkligen behövligt, så idag känns det som jag har lite ny energi. Nu sitter Leon i sin gåstol och grejar som bara den, Filip och Troya är ute och springer och jag fixar lite matlådor till Filip! Ska lägga upp ett gott middagsrecept här sen! Idag har vi inte så jätte mycket på agendan. Ska börja städa lite inför advent och kolla vart vi har alla advent/julsaker. På fredag så ska vi äntligen åka till Borlänge och lämna in vår bilstol. Så om det saknas prylar kan vi köpa det då. Alltså jag skulle vilja ha en massa fina adventsljusstakar, adventsjärnor, massa blommor och annat fint. MEN pengar växer tyvärr INTE på träd. Just denna månad har vi en massa extra utgifter också, SÅKLART! Tänk att det kostar runt 1500 för att ta hit sotaren, då kollade han på vår kamin, kollade i instruktionsboken för att se så måtten stämde och så tog han två kort. Han var här i 10 minuter! Jaja, ALLT kostar så är det bara.
Senare idag så ska jag på gympa, det var egentligen sista gången förra onsdagen men det var så många som ville fortsätta så det blir två gånger till! Skönt! Förresten så testade jag mitt nya hemmagym en snabbis igår. Det kändes riktigt bra faktiskt, känner av det i armarna och axlarna idag. Lite dumt kanske med tanke på att jag har gympa ikväll och det är ju en del styrka. Men värken brukar ju släppa efter att man kommit gång lite så det ska nog gå bra.
Nej nu ska jag ta tag i dagen, borsta håret, städa, leka med min son, mysa med min karl innan han ska iväg på jobb osv....

En bild på mig och mina fina vovve några dagar efter att vi hämtat henne :)

Kommentera här: