tråkigt

Åh det är så tråkigt att inte blogga, jag som kommit igång så bra med bloggandet tycker jag iaf. Men men datorn kommer till veckan så då blir allt i sin ordning. Det är väldigt tomt utan datorn. Man gör ju allt på den, betalar räkningar, fixar föräldrapeng, beställer klipptid, bloggar, läser bloggar, kollar vädret, tidningar, ja man använder den mycket iaf! Vi har iaf haft en toppenhelg, fredagsmys med mina grabbar, träning lördagmorgon, besök av pappa, l8, erikshjälpen, loppis, kalas, god mat, trevliga vänner, chill i soffan, världscupen i skidor, mopsparty å avslutat med bebislek å mys. Jag fick ett litet hemmagym av l8, PERFEKT! sen har jag fått tag i en leksak till Leon som jag älskade när jag var liten :) Leon har börjat vara väldigt aktiv å särskilt innan läggdags. Men det är riktigt kul, förut hade han gnällperioder på kvällen å det är betydligt bättre med en energisk å superglad bebis. Jag sa till Filip idag, tänk att Leon inte kommer vara en liten bebis så jätte länge till. Det är både roligt å tråkigt att tänka på. Man vill stanna tiden men ändå längtar man tills nästa sak han lär sig. Nu sitter han faktiskt, inte superstadigt men han sitter själv utan stöd :) nu ska jag mysa lite med Filip innan vi lägger oss.

Kommentarer:

1 Sara:

skriven

Visst är det tråkigt utan dator, som tur är har jag en iphone så jag skulle klara mig ganska bra utan våran, men ändå! :) hoppas den kommer snart! Hur mår ni? Såg att lilleman sitter upp, måste vara ganska skönt va? Kram

Kommentera här: