trasigt

Hej mina vänner! Jag har en ofrivillig bloggpaus. I fredags gick allt vår väg, datorn kraschade, hemtelefonen är trasig, vår bilbarnstol gick sönder, Troya till veterinären och lite andra småsaker. Trots det var det en bra dag! Det gick bra med Troya men tur att vi var till veterinären, hon fick örondroppar och medicin! Bygeln på bilstolen lossnade när Leon satt i, som tur var gick det bra men Britax får ett samtal imorn å jag hoppas att de är tillmötesgående. Tänk om det hänt när vi gått i en trapp till exempel. Vi lämnade datorn till en kompis idag, det går att laga men kommer kosta mer än en ny, så om ngn har tips på en bra bärbar dator tar jag gärna emot det. Han så också att han kunde rädda alla mina bilder, TACK GODE GUD! jag har kort ändå från 05/06 i den. Idag har vi firat farsdag lite smått. Filip ville helst av allt spela FIFA och att jag och Leon satt med och hejade på, haha :) härligt! Men men vi får se när vi hörs igen, har faktiskt lite bloggabstinens. Hej så länge!

Kommentarer:

1 Jennie ♥:

skriven

hej! undrar om du vill piffa upp bloggen?

Kommentera här: