25år

Idag fyller jag 25 och jag har haft en jätte bra dag. Blev väckt imorse med sång, frukost på sängen och paket av mina fina Filip. Jätte gulligt. Jag fick ett superfint halsband utav honom, jag älskar det! Vi mös ett bra tag i sängen, sen gick vi ner och gjorde eld i kaminen och fortsatte att mysa. Vi beställde en varsin sallad till lunch och det var mycket gott. Sen for han iväg på jobb, han jobbar kvällspass denna vecka, slutar snart :)
På eftermiddagen kom Madde, Perka och barnen hit och de hade med sig en stor familjepizza, fick även en tidning och choklad. Jätte mysigt. Jag bjöd på lite muffins, såklart, och lite annat. Det var jätte trevligt iaf, tack så mycket. Annars har det varit lugnt här idag, men det har varit skönt. Leon har inte varit nå gnölig alls förutom imorse men då var ju Filip hemma. Han hade SÅ ont i munnen, men blev nöjd och glad igen när han fick alvedon och lite mat.
Iaf så blev jag firad rejält på lördagskvällen. Min familj sov ju kvar här i Järna på ett vandrarhem och sen kom nästan alla Filips syskon och föräldrar hit och det slutade med riktig fest. Det var verkligen jätte roligt och jag fick SÅ fina presenter från alla.
Från Filips systrar och Föräldrar fick jag ett jätte fint halsband, det var ett hänge som det stod älskad vän på, verkligen jätte fint. Av hans storebror med familj fick jag en stor och fin vetekudde och en vetekudde som såg ut som en gris, den var jätte söt. Lizzie vet att jag är typ beroende av vetekudden då jag hade den med mig hos henne varje dag under graviditeten. Jag har använt min så mycket att den inte "funkar" längre. Grisen fick jag för att jag har sagt att jag saknar deras småkultingar, så nu fick jag en egen litenn gris :)
Av mamma fick jag pengar likaså av pappa & L8, väldigt bra och behövligt, nu ska det köpas en vinterjacka. Av Mormor och Jens fick jag ett par jättefina raggsockor som hon gjort och massa stickade julgranskulor också jättefina och ett brev som jag skrivit för MÅNGA år sen som hon hade ramat in, kul. Av farmor, farfar och min faster så fick jag en hushållsassistent, SUPERBRA! Jag har testat den idag när jag gjorde muffins! Sen fick jag lite smått å gott, kastruller och liknande, så jag är supernöjd över mina paket och min dag!
Nu sitter jag och äter lite ost & kex i väntan på min stora kärlek.
Leon gillar min värmegris
Min fina "frukost" :)
Fina halsbandet från min Filip, älskar det :)

Kommentarer:

1 Elin:

skriven

Grattis!!!

Kommentera här: