Föräldragrupp

Idag har vi varit på föräldragrupp. De hade slagit ihop två grupper så Leon var bland de äldsta. Han var inte SÅ mycket mindre mot de som var lika gamla. Vi fick träffa några som vi låg inne med samtidigt på BB. Så det var roligt, har inte sett dem sen dess, han hade blivit så stor. Men det var väldigt roligt att se alla bebisar och träffa de som var med i vår grupp innan Leon föddes, hann ju bara gå på en träff innan han föddes. Så det var roligt!
Efter det så åkte vi och handlade lite. Sen drog vi till Noret en snabbvända för jag skulle beställa lite ljus av Madde. När vi kom började jag med maten, och då blev Leon kinkig såklart. Men tillslut blev jag klar med maten och Leon blev lugn. Så runt 7 åt jag middag, man får ändra sina matrutiner efter bebisen :)
Leon har fått smaka gröt idag också, han gillar det verkligen. Så tycker han att det är jätte roligt att sitta i sin stol, han kommer ju liksom upp på vår nivå då och kan titta på allt. Vi fick en jättesnygg Hokus Pokus stol av pappa & L8, den är svart med lila klädsel, super snygg :)
Jag håller på och fyller i Min första året bok nu som han också fick i doppresent, roligt att skriva så man kommer ihåg vad som hänt och så om några år!
Till helgen eller ngn gång i veckan ska vi åka till Borlänge/Falun. Vi ska storhandla mat och köpa kläder till Lillen. Han har som jag kanske nämnt tidigare växt ur nästan alla sina kläder och hans overall är alldeles för liten. Vi har en overall i storlek 74 men den är istället väldigt stor och den är mer en höst/vår overall. Så vi lär köpa en varm och skön overall så han inte fryser i vinter. Jag ska också köpa mig en vinterjacka. Vi får nog sällskap dit också, tror att Madde & Perka ska följa med, Rolligt :)
Fick en inredningsbok förra året när jag fyllde och den är SÅ fin men jag har glömt bort den ett tag men tog fram den idag. Så nu har jag massa idéer om saker att fixa och dona med här hemma. Så jag ska nog köpa lite pysselgrejer också :)
Nej nu ska jag se på lite TV innan älsklingen kommer hem!
Kolla vilka fina rosor jag köpte till min man för några veckor sen, Underbar färg :)
Skön stil
Såhär hade Leon "bäddat" ner sig igår :)

Kommentera här: