Kort

Igår beställde jag kort för framkallning, det blev nästan 300 stycken :) Har beställt en gång förut sen Leon föddes. Tur det iaf! Sen blev det några förstorningar också. Ska bli kul att se om det blir bra. Men iaf när jag satt och kollade bland alla bilder så hitta jag en massa söta kort på Leon som jag typ "glömt" bort att vi hade!
Här är Lilla Leon påväg till sitt första kalas :)
Så söta fötter :)
Så liten!
Jag är SÅ glad att vi har SÅ många bilder från tiden vi var på sjukhuset. En del av tiden var lite omtumlande så det är skönt att ha massa kort att titta på ifall man känner att man inte riktigt kommer ihåg.
Tänk att den där lille plutten som vägde 2413g och var 45cm när han föddes nu börjar bli en liten tjockis på dryga 6kg och 63 långa centimetrar (fast han är nog lite längre nu). Häftigt!

Kommentarer:

1 JessicaKoivu:

skriven

Han är riktigt söt Leon! Och han är snart ikapp Enya ju=D

2 Maria - med bebis i magen ☆:

skriven

sötnos!



okej vad smart :)

ja det hoppas jag med :)

3 Elin ♥ Albins Mamma:

skriven

Varsågod :)



Tack!

Är Leon också prematur?

4 Trees:

skriven

guud vilken söt liten leon :)

Kommentera här: