Snurrig dag

Idag har det varit en bra men lite snurrig dag.
Dagen började med ett besök på BVC och Lillkillen väger nu 6230g och är 62cm lång. Han är snart uppe på den "normala" kurvan nu. Helt otroligt vad han växer alltså. Och på lördag ska han döpas också, lilleman :) Tiden går sannerligen rasande fort.
På vägen hem tog vi ett snabbt besök på kyrkis, kort men trevligt.
Efter det så åkte vi hem, lillen fick mat och sen fick vi lov att åka och hämta Pappa Filip i Grangärde. De hade inga bilar idag så då fick jag agera arbetstransport. Det gick bra, vi hittade dit och fick med oss Filip hem.
Vi fixade lite här hemma och jag åkte och handlade inför det stora soppkoket tills på lördag. Så nu har vi allt utom potatisen. Svårt att beräkna soppa till nästan 60 personer. Men när jag var och handlade så märkte jag att jag hade glömt plånboken... ÅHH sånt kan man ju bli galen på, så jag fick ställa ifrån mig min proppfulla vagn och åka hem och hämta plånboken.
Efter middagen så åkte vi till svärmor & svärfar där fick Lillen stanna och så åkte vi på gymmet en vända. SKÖNT! 45 minuters cross blev det bland annat. Åh hoppas på rejäl träningsvärk. Jag önskar också att allt mitt slit på gymmet, gympan och annat snart ger lite mer resultat. Men man får se det positivt, jag går INTE upp iaf. Men om jag fick önska så önskar jag att jag kunde få tappa några kilon i lite snabbare takt än det jag gör nu. Men det känns iaf att kroppen blir lite mer tajt så det är ju bra även om kilona tar längre tid.
Imorgon blir det full fart igen. Nu ska jag sätta mig och kolla runt lite efter något bra tårtrecept tills på lördag. annars tar jag gärna emot tips om någon har :)
Kanske någon utav dessa?! :)

Kommentera här: