Soppa

Nu står det nästan 10 liter soppa på spisen och puttrar. Har även gjort en lika stor soppa lite tidigare ikväll! snacka om soppkök, hahaha :) Ja jag är lite trött. Med en bebis som har tandproblem och ett dop med drygt 50 gäster inom 2 dagar så blir man lite förvirrad och trött. Idag slog jag nog rekord i att göra många saker samtidigt. Stekte köttfärs, bar på Leon, åt smörgås och diskade, allt i princip på samma gång, iaf nästan. Tänk att när det är sådana dagar som är lite jobbigare då blir allt JOBBIGARE. Filip gjorde ett 11timmarspass idag då de hade service på skotaren som drog ut på tiden. Han åkte strax efter 5 imorse och kom hem nån gång efter 6. Men bra som han är, tog han med sig Leon och åkte på Hemköp. Det var riktigt skönt att få vara ensam i en kvart, dock satt jag och skala potatis, men men :)
Åh va synd det är om Leon nu tycker jag. Dom där jäkla tänderna alltså. Ikväll fick han en alvedon då han bara gallskrek. Så efter det fick han lite mat och somnade sen lugnt och skönt. Jaja det är ju bara att härda ut, det blir ju bättre när tanden spricker fram iaf!
Idag har jag iaf fått ny färg i håret. Tack så mycket för hjälpen Madde! Eller ny färg är det väl inte men betydligt mycket fräschare och blankare. Hade jag bara haft tid och pengar hade jag bokat en tid för klippning också men men man kan inte få allt.
Hallå är det ingen som vill HA den body?!
Storlek 56 och använd en gång bara!!!
Nej nu lär jag väl fortsätta med soppan.

Kommentarer:

1 Frida:

skriven

Usch då stackars Leon, och dig, puh, inte lätt ibland alltså! :)



Lycka till nu med allt i helgen!! Kommer gå super! Skönt när allt är klart sen också ;)

Kommentera här: