Söt body

Denna supersöta body köpte jag till Leon i somras, tyvärr han vi bara använda den en gång. Den låg i en annan väska och den hittade jag nu. Lite tråkigt då den är supergullig. Så är det någon som skulle vilja ha denna så hör av er. Som sagt aanvänd en gång och den passar ju jätte fint om man ska på kalas eller bara vill vara extra fin någon dag :) Det är storlek 56!
Idag har vi en hel del på schemat:
- Fortsätta städa
- Tvätta
- Plocka ut en massa saker i ladan
- Handla
- Baka
- Prästen kommer hit
- Gympa 20.00
Det är väl ungefär det jag vet om i nu läget, städandet har jag börjat med, tvätten ska på nu och handla blir nästa steg. Just nu sitter jag och Leon i soffan och myser. Han tycker att TVn är väldigt intressant. Filip skulle på kurs idag så han hade sovmorgon, istället för att gå upp kvart över 4, så vaknade vi av Leon kvart i 8. Han har sovit hela natten ända från halv 10 igår, skönt. Jag var uppe ganska länge då jag satt och kollade en massa recept men jag känner mig väldigt utvilad ändå.
Måste berätta att vår kamin är nu äntligen på plats och godkänd att elda i. Så igår gjorde vi en brasa i köket. Så himla mysigt och varmt. Jag är jätte nöjd med den kaminen vi tillslut köpte. Det är en stor och fin glaslucka så man ser elden. Jätte mysigt! Och vi kommer inte behöva frysa nå mycket i vinter. Värd varenda krona!
Ska visa en bild på den sen!

Kommentarer:

1 Jessica Koivu:

skriven

Gud va mysigt med kamin!!! Jag önska att vi satt in en i sovrummet uppe för muren går där. Eller köpa en insatts till öppnaspisen i vardagsrummet så man slipper elda för kråkorna. Jag känner igen den där dopstressen! Usha den va inte kul! Man vill att allt ska vara så perfekt men i slutändan insåg jag att det skulle blivit perfekt även om jag inte stressat som jag gjorde=b Syns på Gympan ikväll!!

2 P!:

skriven

Hej vad fin blogg du har!



Kram

Kommentera här: