Trevlig eftermiddag

Blev ett riktigt bra pass på gymmet idag. Jessica hakade på idag också, kul att ha någon att åka till gymmet med, även om båda står med musik i öronen! Det är inte så många som vill följa till gymmet så det är ju kul om ngn gör det :) Det blev iaf 45 minuter på crossen, mitt längsta pass hitills och sen lite styrka. SKÖNT! Så imorn hoppas jag på kraftig träningsvärk i mage och ben.
Efter gymmet ringde Madde och ville bjuda oss på nybakad Pensionärskaka. Så vi åkte dit. Jättegod kaka och en väldigt trevlig kväll. Dom är så gulliga deras barn. Verkar som dom gillar oss då Manfred sagt flera gånger, tycker om dig jag Malin. Ellie satt i mitt knä och åt kakor och så strök hon mig på kinden och sa - Malin kan jag få låna en sån? Hon ville ha en till kaka. Sötis. Vi satt och prata om en massa saker och det var en väldigt trevlig måndagskväll. Kunde ha suttit där ett tag till men vi fick lov att åka hem ngn gång :) Perka har en Ziperall som jag fick testa, SÅ SKÖN. Dock var den ju en aning förstor då Perka är typ 3 decimeter längre än mig, haha. Men riktigt skön. Funderar på att köpa mig en egen. De är ju lite dyra tycker jag nog. Det är ju liksom inte nå "festplagg" direkt, men det finns säker dom som använder sådana på fest. Men frågan är om det är värt pengarna när man typ bara kan använda den hemma? Fast nu när det är vinter och så så har man ju ofta jacka på sig och då ser det ju inte så dumt ut?!
Vad tycker ni?! Ska jag?? :)
Imorn så ser schemat ut som följer
- Promenad med hundarna
- Fortsätta med städning och urrensning
- Rensa ur kylskåpet
- Innebandy
Så det är inte överdrivet mycket på schemat men ibland så vill inte Lillen som jag vill så planerna kan fort ändras :) Men om det går som jag tänkt så har jag nog lite tid över för annat om det är så :)

Kommentarer:

1 Millah - väntar första barnet ♥:

skriven

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2 Malle:

skriven

Hej Malin! Va kul att du har hittat till mig :) Jag har tänkt svara många gånger när du kommenterat innan men jag har glömt.... :/ VIRRPANNA! Haha.



Va kul att jag kan inspirera! Förstår att de kan vara svårt att hitta tid när man har en liten! Man får göra det man kan med de förutsättningarna man har. Så länge man bara ger sig fan på något så tror jag att man klarar av det!



KRAM på dej!

3 Fall Maria:

skriven

Jag har önskat mig "Carlia-Ziperallen" i födelsedagspresent! :) Tror den kommer bli riktigt välanvänd om jag får en!!

Kommentera här: